§ 1

Ceny hurtowe i weryfikacja klientów

  1. Ceny podane w sklepie internetowym luamio.pl, są cenami brutto przeznaczonymi dla klientów detalicznych. Ceny dla klientów hurtowych podawane są po wybraniu produktów z aktualnego katalogu online.
  2. W celu uzyskania dostępu do informacji o aktualnych produktach, cenach hurtowych oraz możliwości hurtowych zakupów biżuterii, należy podać dokładne dane swojej firmy, wraz z danymi kontaktowymi. Podanie tych danych jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży hurtowej.
  3. W celu weryfikacji firmy należy podać takie dane jak: nazwa firmy; siedziba firmy; dane adresowe do wysyłki (jeżeli adres jest inny niż adres siedziby firmy); nr tel; adres e-mail; nr NIP; nr REGON oraz wybrany sposób komunikacji. W przypadku nie posiadania działalności gospodarczej wystarczy podać: imię i nazwisko; dane adresowe do wysyłki; nr tel; adres e-mail oraz wybrany sposób komunikacji ze obsługą hurtowni.
  4. Każdy klient otrzymuje indywidualny numer oraz opiekuna, który jest w stałym kontakcie z przedstawicielem firmy.
  5. Sklep LuaMio zastrzega sobie prawo do nie podawania cen hurtowych, zwłaszcza wtedy, kiedy firma, która prosi o dostęp do nich działa w konkurencji oraz wtedy, kiedy dane podane do autoryzacji okażą się nieprawidłowe. Decyzja w tej sprawie jest ostateczna.

§ 2

Minimalne zamówienia

  1. Dostęp do zakupów hurtowych mają wyłącznie osoby, które wybrały produkty z katalogu online.
  2. Zamówienia hurtowe składa się albo z pomocą opiekuna wyznaczonego w firmie LuaMio, albo za pomocą adresu e-mail: [email protected] albo za pomocą wybranych komunikatorów online związanych z nr tel: +48 505 176 756.
  3. Minimalne zamówienie hurtowe uzależnione jest od ustalonych warunków współpracy, wybranej biżuterii oraz jej dostępności. Jednak zazwyczaj testowe zamówienia hurtowe nie powinny być mniejsze niż 5000 zł netto.
  4. W przypadku nowych firm, albo start-upów, albo szczególnych przypadków dopuszczalne są mniejsze zamówienia np. za 2000 zł netto, ale tylko po konsultacji z opiekunem, który otrzyma wyraźną zgodę od firmy. Zazwyczaj są to zamówienia traktowane jako pierwsze, testowe zamówienie.
  5. Zamówienia, które są składane sporadycznie tzn w odstępach czasu dłuższych niż jeden miesiąc, za każdym razem muszą mieć wartość nie mniejszą niż 5000 zł netto. Firmy, które składają zamówienia sporadycznie, nie przysługuje dostęp do strefy Klubu Szkoleniowego, ani nie przysługują żadne dodatkowe przywileje, chyba, że zamówienia mają wartość większą niż 10 tys zł netto. W przypadku zamówień powyżej 10 tys zł, w odstępie czasu nie dłuższym niż 6 miesięcy (np. zamówienie złożone w lutym i kolejne złożone w sierpniu), opiekun za zgodą firmy LuaMio może ustalić indywidualne warunki promocyjne.
  6. Osoba, która została wyznaczona w firmie klienta, która dokonuje zakupów hurtowych, od wyznaczonego opiekuna LuaMio otrzymuje wszystkie niezbędne informacje o aktualnych promocjach, sposobie składania zamówienia, dostępności produktów itd.
  7. Czas dostawy zamówień hurtowych uzależniony jest od dostępności biżuterii, czasu procesu weryfikacji jakości produktów, w skład którego wchodzi między innymi produkcja, kontrola jakości, kontrola Urzędu Probierczego, naniesienie odpowiednich znaków jakościowych, pakowania, brandowania itd.
  8. Stali klienci hurtowi mają możliwość rezerwacji biżuterii dostępnej w magazynie. Rezerwacja biżuterii w magazynie jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku zapłaty za zarezerwowane produkty w całości z góry.
  9. W przypadku rezerwacji biżuterii oraz braku terminowego (nie dłużej niż do 3 dni robocze) uregulowania całego zobowiązania finansowego, sklep LuaMio zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji bez wcześniejszego uprzedzenia.
  10. Każdy klient hurtowy otrzymuje fakturę VAT.

§ 3

Zamówienia nowości i HITów sprzedażowych

  1. Klienci hurtowi mogą zamawiać sezonowe nowości biżuteryjne oraz HITy sprzedażowe.
  2. Dostęp do zamówień nowości oraz HITów mają tylko firmy, które posiadają nr klienta w hurtowni LuaMio. Klienci, którzy dokonują stałych zamówień, otrzymali dodatkowe przywileje i zostali o tym poinformowani, mają pierwszeństwo w składaniu zamówień nowości i HITów.
  3. Zamówień hurtowych dokonuje się na zasadach przedsprzedaży wraz z zadatkiem, który ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta, a uzależniony jest od wybranych produktów i czasu złożonego zamówienia.
  4. Wartość zamówienia hurtowego nowości oraz HITów sprzedażowych, zawsze jest uzależniona od produktów, jednak zazwyczaj nie może być niższa niż 5000 zł netto.
  5. Przy zamówieniach hurtowych na nowości i HITy sprzedażowe, których nie ma w magazynie i są one produkowane na specjalne życzenie, obowiązuje przedpłata w formie zadatku ustalanego przez opiekuna firmy LuaMio. Wysokość zadatku uzależniona jest od częstotliwości składanych zamówień hurtowych przez danego klienta oraz od wybranych produktów. Zadatek stanowi gwarancję rezerwacji produktów, które będą dostępne po zakończeniu całego procesu produkcji i przygotowania zamówienia do wysyłki. Ze względu na charakter zamówienia, które jest realizowane na indywidualne życzenie, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji.
  6. W zależności od dostępności biżuterii oraz terminu złożenia zamówienia, zamówienia hurtowe na nowości oraz HITy sprzedażowe mogą być realizowane tylko w określonych ilościach.
  7. Czas dostawy zamówień hurtowych nowości uzależniony jest od dostępności w magazynie, czasu produkcji, czasu weryfikacji jakości, w tym sprawdzania jakości w Urzędach, pakowania oraz czasu dostawy, ale uzależniony jest także od okresu zamówień (święta). Średnio czas oczekiwania na zamówienie hurtowe produktów, które są dopiero w produkcji i których nie ma w magazynie wynosi ok 1,5 miesiąca.
  8. Czas realizacji zamówienia na produkty dostępne w magazynie jest uzależniony od kilku czynników. Czas liczony jest od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania płatności. Czas realizacji może się różnić w zależności od dnia, w którym zostało złożone zamówienie, czyli czy jest to dzień roboczy, weekend czy święto. W okresach świątecznych czas dostawy może być wydłużony z uwagi na zwiększoną liczbę przesyłek obsługiwanych przez kurierów. Najczęściej na terenie Polski czas dostawy trwa od 2 do 5 dni. W przypadku zamówień hurtowych powyżej 10 tys zł netto realizacja zamówienia często odbywa się w zależności od miejsca dostawy w ciągu od 24h do 36h. W takich sytuacjach firma przyspiesza realizację zamówień i wysyła swojego kuriera.
  9. Zamówienia hurtowe na nowości i HITy sprzedażowe, można składać albo przy pomocy opiekuna wyznaczonego w firmie, albo za pomocą adresu e-mail: [email protected] lub za pomocą wybranych komunikatorów związanych z nr tel: +48 505 176 756

§ 4

Jak składać zamówienia hurtowe

  1. W przypadku pierwszego zamówienia hurtowego, niezbędny jest kontakt z obsługą klienta w hurtowni. Do tego celu potrzebne jest podanie danych takich jakie zostały wymienione w § 1 pkt 3 warunków sprzedaży hurtowej LuaMio.
  2. Zamówienia hurtowe po otrzymaniu nr klienta można realizować przez opiekuna wyznaczonego przez firmę LuaMio, albo można przesłać je na adres e-mail: [email protected] albo można je składać za pomocą komunikatorów dostępnych pod nr tel: +48 505 176 756.
  3. Zamówienia składane telefoniczne, zawsze są dodatkowo potwierdzane za pomocą wiadomości e-mail. W przypadku braku zwrotnego potwierdzenia e-mail, w ciągu 12h od wysłania wiadomości z prośbą o akceptację zamówienia, zamówienia złożone telefoniczne zostają automatycznie anulowane. Czas potwierdzenia złożenia zamówienia telefonicznego nie gwarantuje rezerwacji produktów, chyba, że zostanie ono od razu opłacone za pomocą szybkich płatności. W przypadku potwierdzenia zamówienia, od razu zostaje wdrożony proces rezerwacji wybranych produktów, a firma zamawiająca otrzymuje warunki rezerwacji oraz fakturę wraz z wyznaczonym terminem zapłaty.
  4. Po akceptacji zamówienia, hurtownia przygotowuje zestawienie zamówienia i przekazuje klientowi link do płatności.
  5. W przypadku zamówień nowości, które dopiero wchodzą na rynek, należy wpłacić zadatek którego wysokość jest uzależniona od przyznanych indywidualnych promocji i przywilejów. Zamówienia nowości traktowane są jako indywidualne zamówienia na życzenie.
  6. W hurtowni LuaMio.pl można dokonywać rezerwacji biżuterii dostępnej w magazynie.
  7. Czas płatności za zamówienia zarezerwowane nie powinien przekraczać 3 dni roboczych. Po upływie 3 dni roboczych lub wyznaczonego terminu płatności, hurtownia luamio.pl zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania rezerwacji bez wcześniejszego uprzedzenia.
  8. Jak zamawiać biżuterię w hurtowni LuaMio? Zamów aktualny katalog online i przeglądaj kolekcje po to, aby wybrać produkty, które pasują do Twojej firmy – Zamów katalog. Podczas przeglądania katalogu zaznacz produkty, zapisz ich numery i ilości, a następnie wyślij je do nas poprzez formularz albo e-mail. Wyznaczony Biżuterysta, przydziela numer klienta hurtowego, kontaktuje się z Tobą i ustala indywidualne warunki zakupowe. Po otrzymaniu listy przygotujmy indywidualną wycenę hurtową i prześlemy podsumowanie zamówienia wraz z przewidywaną datą realizacji. Zgodnie z ustaleniami spakujemy biżuterię do sprzedaży detalicznej i dostarczymy ją pod wskazany adres. Jeżeli produkty są dostępne w magazynie i nie wymagają brandowania, zamówienie zazwyczaj jest wysyłane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.

§ 5

Dostawa towaru

  1. W trakcie składania zamówienia hurtowego klient otrzymuje od przydzielonego opiekuna informację o dostępności produktów, ich ilości oraz ewentualnie o terminie w którym dane produkty zostaną wykonane i przejdą cały proces weryfikacji jakościowej.
  2. Po akceptacji warunków dostępności, złożeniu zamówienia, rezerwacji zamówionych produktów, opłaceniu FV dostawa biżuterii realizowana jest zgodnie z terminem dostępności produktów.
  3. W przypadku produktów dostępnych z magazynu od tzw „ręki”, termin dostawy uzależniony jest od dnia i godziny opłacenia zamówienia, wyboru dostawcy (kurier, Paczkomat, PP, kurier firmy LuaMio). Zazwyczaj czas realizacji zamówienia w przypadku dostępności biżuterii wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
  4. W przypadku zamówień hurtowych powyżej 10 tys zł netto, biżuteria może być dostarczana przez specjalnie wyznaczonego kuriera hurtowni LuaMio.
  5. Ruchome zamówienia to elastyczny sposób zarządzania asortymentem przeznaczony tylko dla stałych klientów hurtowych LuaMio, który umożliwia szybsze dostosowanie oferty do potrzeb rynku. Dzięki stałemu kontaktowi z naszymi klientami hurtowymi i dzięki monitorowaniu sprzedaży, jesteśmy w stanie przewidywać i reagować na bieżąco, które produkty gdzie cieszą się dużym zainteresowaniem, a które nie. Na tej podstawie elastycznie przekazujemy asortyment między sklepami, co pozwala na zwiększenie rotacji produktów – produkty, które w jednym sklepie nie cieszą się dużym zainteresowaniem, mogą szybko zostać przekierowane do sklepu, gdzie są bardziej poszukiwane, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży. Pozwala to także na optymalizację zapasów. Dbamy o to, aby sklepy miały odpowiedni asortyment dopasowany do aktualnych potrzeb klientów, eliminując nadmiar produktów, które zalegają na półkach. Zwiększamy efektywność logistyczną, umożliwiając płynny przepływ towarów, co pozwala na szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku i optymalizację stanów magazynowych. Dokładamy wszelkich starań do płynnej wymiany asortymentu, jednak nie możemy zagwarantować w każdym przypadku pełnej wymiany całego asortymentu, ponieważ uzależniona jest ona np od dostępności produktów oraz indywidualnych warunków sklepów. Każda sytuacja i prośba o wymianę towaru jest rozpatrywana indywidualnie.
  6. Hurtownia luamio.pl stara się realizować wszystkie zamówienia te, które są dostępne w magazynie jeszcze tego samego dnia, zaraz po wpłynięciu opłaty za zamówienie.
  7. W przypadku dużej ilości zamówień, czy też dni wolnych od pracy, podczas realizacji zamówień obowiązuje kolejność wpłynięć opłaconych zamówień.
  8. Opóźnienia płatności, zwłaszcza w przypadku rezerwacji biżuterii, wpływają na czas wysyłki, w tym także na czas otrzymania zamówienia.
  9. Koszty dostawy uzależnione są od wielkości zamówienia oraz wyboru opcji dostawy.

§ 6

Warunki płatności

  1. W sprzedaży hurtowej online dostępna jest tylko opcja przedpłaty na konto.
  2. Wysokość zadatków uzależniona jest od ilości i stałości składanych zamówień.
  3. Nowi klienci hurtowi przez trzy pierwsze zamówienia dokonują przedpłaty w wysokości 100% za zamówienie.
  4. Stali klienci hurtowi opłacają zadatek za zamówienie na kwotę zatwierdzoną przez opiekuna firmy LuaMio albo pracownika obsługi klienta.
  5. Płatność online odbywa się za pośrednictwem serwisu Montonio. Serwis oferuje szybkie płatności bankowe, płatność BLIK, portfelami internetowymi lub kartami kredytowymi. Klient przekierowywany jest na strony transakcyjne banku, BLIK lub operatora karty kredytowej, którego wskazał i tam dokonuje płatności. Płatność jest widoczna od razu w systemie sklepu dzięki czemu możliwa jest szybka wysyłka zakupionego towaru (przy sprzyjających okolicznościach jest ona możliwa nawet tego samego dnia).
  6. Dane do przelewu:
    NestBank 09 1870 1045 2078 1076 2265 0001
    Agnieszka Kowal
    Kłaj 952, 32-015 Kłaj

§ 7

Gwarancja i reklamacje

  1. Hurtownia LuaMio przed dostarczeniem zamówienia, dokonuje bardzo dokładnej weryfikacji jakości biżuterii. Każdy produkt w zamówieniu przechodzi odpowiednie procedury sprawdzające. Sprawdzanie i pakowanie zamówionej biżuterii odbywa się przy obecności kamer.
  2. Zaraz po otrzymaniu zamówienia hurtowego, klient ma obowiązek dokonać dokładnego sprawdzenia otrzymanej biżuterii.
  3. Biżuteria, zgodnie z obowiązującym prawem przechodzi bardzo dokładną kontrolę jakości przeprowadzaną przez pracowników firmy. Kontrola odbywa się zaraz po dostarczeniu produktów do magazynu z produkcji oraz po opuszczeniu Urzędu Probierczego, który potwierdza najwyższą jakość użytego metalu. Dodatkowo kontrola jakości obejmuje biżuterię po umieszczeniu na niej odpowiedniego znaku firmowego. Dlatego też każda biżuteria, która nie przejdzie pozytywnej weryfikacji albo na poziomie sklepu, albo na poziomie Urzędu, nie zostaje dopuszczona do sprzedaży.
  4. Hurtownia luamio.pl udziela gwarancji na wszelkie uszkodzenia, zwłaszcza te będące skutkiem wady z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze, na okres 24 miesięcy od dnia dostawy do klienta. Gwarancją objęty jest jedynie towary oryginalnie zapakowane, posiadające wszystkie przynależne mu elementy.
  5. Jeżeli jednak zdarzy się sytuacja, w której klient odkryje uszkodzenia będące skutkiem wady z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze, klient jest zobowiązany zgłosić reklamację przedsprzedażową w terminie do 3 dni od daty zakupu. Reklamacje należy zgłosić opiekunowi za pomocą odpowiedniego druku albo przesłać taki druk na adres e-mail: [email protected]
  6. Hurtownia rozstrzygnie o zasadności zgłoszonej reklamacji, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru objętego gwarancją.
  7. Klient, który złożył reklamację otrzymuje informacje ze sklepu, czy reklamacja zostaje przyjęta oraz zostaje poinformowany o dalszych krokach zgodnych z procedurą reklamacyjną.
  8. W razie uznania reklamacji za zasadną hurtownia albo dokona naprawy wadliwego towaru, albo wymieni go na nowy, albo zwróci klientowi zapłaconą za niego kwotę (tylko i wyłącznie w przypadku, gdy jego naprawa/wymiana nie będzie możliwa).
  9. Jeżeli klient nie zastrzeże jednoznacznie, aby reklamacji nie rozpatrywać w formie naprawy, albo wymiany na nowy, albo zwrotu kwoty, hurtownia zastrzega sobie również prawo wymiany towaru na inny, zbliżony wzorniczo w tej samej cenie.
  10. Naprawa lub wymiana biżuterii nastąpi nie później niż w terminie do 14 dni, licząc od dnia dostarczenia przesyłki do siedziby.
  11. W przypadku reklamacji, w których nie ma możliwości dokonać naprawy biżuterii, ani jej wymienić, klient otrzymuje zwrot pieniędzy na konto z którego dokonano wpłaty za zamówienie, chyba, że klient zgłosi zmianę nr konta, wysyłając prośbę do wyznaczonego opiekuna lub na adres: [email protected]

§ 8

Pozostałe informacje

  1. Hurtownia luamio.pl jest otwarta na wszelkie uwagi odnośnie zakupów hurtowych biżuterii online pod adresem e-mail: [email protected]
  2. W przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzeń które są poza kontrola firmy i klienta, takie jak klęski żywiołowe, wojny, zamieszki, pandemie, działania rządowe, strajki lub awarie systemów komunikacyjnych itp. hurtownia oraz klienci są zwolnieni z odpowiedzialności za opoźnienia lub niewykonanie zobowiązań z umowy, o ile wynika to bezpośrednio z takiego zdarzenia.
  3. Obie strony, hurtownia oraz klient są zobowiązane do niezwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu siły wyższej oraz o nieoczekiwanym przewidywanym wpływie na realizację umowy lub zobowiązania.
  4. Zwolnienie z odpowiedzialności wynikające z wystąpienia siły wyższej trwa przez okres, w którym utrzymuje się zdarzenie uniemożliwiające realizację zobowiązań umowy. Jeżeli jednak siła wyższa trwa dłużej niż trzy miesiące, każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu strony o zamiarze jej zakończenia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów i odpowiedzialności. W przypadku ustania przeszkód wynikających z siły wyższej, strony podejmują wszelkie uzasadnione kroki, w celu wznowienia realizacji umowy w najbliższym możliwym terminie.
  5. Prosimy o nie kopiowanie zdjęć oraz nagrań prezentowanych na stronie luamio.pl. Zgodnie z obowiązującym prawem są one objęte ochroną praw autorskich. Nie wyrażamy zgody na ich pobieranie i wykorzystywanie na stronach nie związanych z naszymi partnerami. Wykorzystywanie ich bez naszej wiedzy i zgody jest niezgodne z prawem, tym samym narażają się Państwo na poniesienie konsekwencji wynikających z kradzieży zdjęć.